Thursday, November 26, 2009

KELUAR MAKAN






Hari ini, saya memberi peluang kepada anak-anak untuk keluar makan di KFC bersama dengan sepupunya.Mereka memang jarang saya bawa ke sana.Haziq merengek-rengek untuk makan di KFC dan saya benarkan mereka pergi bertiga.Semasa ke sana, mereka dibawa oleh tok yahnya dan waktu balik saya dan hubby pergi mengambilnya.Pelbagai pesanan diingatkan kepada mereka.Mereka memang jarang keluar sendirian jika tidak bertemankan kami.Hari ini saya sibuk dan tidak berpeluang untuk bersama mereka.
Talian hayat sentiasa menjadi perhubungan kami.Sekejap-sekejap saya menelefon mereka dan bertanya mereka kini berada di mana.
Along yang kurang sihat dipaksa oleh adiknya untuk pergi bersama.Sebagai kakak yang memang prihatin akan kemahuan adiknya mengikut sahaja.
Dila turut serta bersama mereka.Satu-satunya anak saudara saya yang sememangnya rapat dengan mereka.

Pena Kasih:Anak gembira hati ibu juga gembira.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails