Monday, November 30, 2009

BERMULANYA CUTI PERTAMA....

Hari ini saya ke sekolah untuk menyiapkan sedikit kerja.Mulai esok sehingga hari Selasa depan nak bercuti tapi my hubby still want to work.Suruh juga hubby ambil off for next week .Dia tengah fikir lagi................my hubby memang tidak berapa suka bercuti.Ingat masa berada di sekolah dahulu dan sebagai tenaga pengajar, memang jarang saya lihat dia mengambil cuti.Masa banyak dihabiskan di sekolah.Ada sahaja yang ingin dilakukan especially for his students.

Awal lagi saya telah berpesan dengan PAP agak tidak mengganggu saya.Banyak kerja sekolah yang perlu saya bereskan.PAP mengingatkan saya this thursday ada taklimat tentang kewangan..........nampaknya terpaksa juga ke sekolah.My son very happy apabila dengar saya bercuti selama seminggu.Macam-macam perancangan yang hendak dibuat dan ingin membantu saya.

Sebenarnya saya juga mempunyai perancangan tersendiri.Untuk menjahit langsir bagi bilik di English Zone..Cuti bukannya bererti saya cuti yang sebenarnya tapi ada kerja-kerja sekolah yang perlu disiapkan sebelum 20 Disember.

Pena Kasih:Banyak perancangan yang hendak dibuat tapi mampukah saya?

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails