Monday, November 22, 2010

TETAMU






Hari ini saya menerima tetamu dari Terengganu.On the way,balik ke Terengganu dari Johor,mereka singgah di rumah saya.Ingin tahu di mana letak kampung ini bersesuaian dengan namanya.

Sudah beberapa kali menghantar mesej untuk singgah di rumah saya.Kebetulan hari ini merupakan cuti umum bagi negeri Johor,so kami tidak ke mana -mana.Jadi, peluang mereka untuk singgah di rumah saya memang tidak menjadi masalah.

Sepatutnya mereka sampai di rumah kami tengah hari tetapi mereka singgah di Batu Pahat di rumah kawannya.Mereka sampai di rumah saya lebih kurang pukul 3.00 lebih dan bertolak pulang ke Terengganu jam 6.00 petang.Terima kasih kerana sudi datang ke teratak kami .Adik saya menyediakan menu puding yang merupakan kegemaran kami sekeluarga.Kami masak daging salai, ayam , sayur campur dan juga sotong .Alhamdulillah.......mereka berselera sekali.

PENA KASIH: Thanks kerana sudi hadir ke teratak kami.




No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails