Saturday, November 27, 2010

HOMESTAY BITI


Seusai peperiksaan,hubby terus mengambil dan membawa saya ke Temerloh untuk bersama-sama di majlis pernikahan Hanim.Hari ini seperti tidak cukup masa untuk menjawab soalan apatah lagi ketika itu,saya berada dalam keadaan yang tidak selesa kerana demam secara tiba-tiba.Sudah beberapa hari ,saya mentelaah untuk kertas ini yang dianggap oleh saya agak mencabar.Hubby siang-siang lagi dah maklum...jika gagal leteran ialah ubatnya.Dia hendak saya buat yang terbaik tapi mampukah saya dalam keadaan yang kurang sihat untuk mendapat keputusan yang baik.Namun, saya berserah sahaja kerana saya telah melakukan yang terbaik untuk kertas ini dalam keadaan yang kurang selesa.

Perjalanan ke Temerloh bersama An yang turun dari JB.Hubby mengambilnya di stesen bas Segamat jam 3.oo petang .Ketika itu saya berada di dewan peperiksaan.Kali ini perjalanan kurang selesa kerana banyak lori di jalan raya.Agak lambat juga hendak sampai ke Temerloh.Hampir 8.00 malam,kami sampai di Temerloh dan sempat melihat Hanim dinikahkan oleh ayahnya sendiri.

Semuanya sudah berada di Temerloh.Mak Usu, Mak Itam,Mak Ngah serta anak masing-masing telah sampai lebih awal daripada kami.Ada yang menginap di hotel dan kami bersama Aman memilih Homestay Biti tempat penginapan.
Masing-masing keletihan..............semuanya cepat tidur.

PENA KASIH:Selamat Hari Jadi untuk Mak Andak yang menyambutnya bersama dengan majlis perkahwinan Hanim.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails