Sunday, June 27, 2010

MAJLIS PENUTUPAN PERKHEMAHAN


Hadiah disampaikan oleh GPK KK,Cikgu Ali kepada para pemenang sepanjang program perkhemahan dijalankan.

Saya sendiri mewakili guru besar telah menyampaikan ucapan dan seterusnya menutup rasmi program perkhemahan 2010.Mengingatkan murid-murid agar melibatkan diri dalam kegiatan ko-kurikulum selain kecemerlangan akademik.

Sebelum program berakhir, semua murid telah menjalankan aktiviti gotong-royong untuk memastikan setiap tempat bersih.Amalan kebersihan tetap diutamakan walaupun aktiviti perkhemahan dijalankan.

Setiap kumpulan dikehendaki membuat persembahan masing-masing.Ada yang menunjukkan kekreatifan masing-masing malah ada yang begitu 'simple' persembahannya.

Malam kebudayaan yang dikendalikan oleh Cik Wan dan Supian ini bertambah meriah dengan gelagat dan cetusan idea mereka sendiri.

Berakhirnya program perkhemahan pada hari ini dengan sesuatu yang indah dan menarik sekali.
Bersama-sama dengan pelbagai kenangan indah mereka sepanjang perjalanan perkhemahan.Antara keseronokan dan keletihan mengiringi mereka tanpa disedari.Mereka begitu gembira dengan pelbagai aktiviti yang dijalankan di Taman SKCC bercahayakan lampu jelas menunjukkan mereka begitu terhibur.Dalam keletihan dengan kepadatan aktiviti yang dijalankan pada waktu siang tidak menghalang mereka untuk terus melakukan aktiviti di malam kebudayaan.

Persembahan-persembahan yang dijalankan oleh kumpulan masing-masing cetusan idea daripada mereka sendiri jelas menunjukkan adanya kerjasama antara mereka tanpa mengira bangsa dan agama.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails