Sunday, January 12, 2014

SELAMAT DATANG, DIAH.

Pena Kasih terus berbicara. Tahniah,Diah!Terima kasih kerana memilih SKCC sebagai tempat mencurah bakti dan meneruskan perkhidmatan. kawanku sejak di Tingkatan 3 sehinggalah kami ke tingakatan 6.Namun,persahabatan kami masih segar dan tidak putus walaupun ada kalanya kami kesibukan untuk meluangkan masa bersama.Namun,jodoh persahabatan itu tetap ada di mana akhirnya kami bersatu di bawah satu bumbung untuk sama-sama mencurahkan bakti kepada anak didik. Kebetulan my school kekurangan guru pemulihan, so peluang inilah yang digunakan oleh kawanku untuk berbakti kepada sekolah.Setelah hampir 6 bulan kekosongan tersebut tanpa diisi dan syukur teramat sangat setelah guru besar dan aku sendiri berkali-kali bertanyakan kepada pegawai berkenaan.Akhirnya permintaan itu ditunai demi anak didik sekolahku.AKu harap dengan kehadiran beliau ke sekolah ini akan dapat membantu mempertingkatkan kecemerlangan anak didik baik dari segi akademik mahupun sahsiah murid. Terima kasih juga kepada pihak atasan yang sudi untuk mendengar keperluan guru pendidikan pemulihan di sekolah ini.Apa-apapun aku perjuangankan untuk kepentingan anak didikku, Since form 3 lagi aku telah mengenalinya sehinggalah aku menjadi guru sementara di Muar tahun 1986.Kami tetap bersama kerana beliau juga mendapat guru sementara di Muar dan kami pernah tinggal bersama di Muar buat seketika.
Pena Kasih Thanks Diah coz choose Convent school to rander a service..

3 comments:

Alyahya said...

Salam.Terima kasih NorwatiGPK 1 SKCC kerana terus memberi semangat kpd aku.Tersentuh juga hati nuraniku bila membaca coretan anda.TQ sekali lagi.

Alyahya said...

Salam.Terima kasih Norwati kr terus memberi semangat kpd ku utk terus berbakti di SKCC.Coretan anda buatku teruja meneruskan khidmat.

Alyahya said...

Salam.Coretanmu buatku teruja meneruskan bakti kpd anak murid...

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails