Thursday, December 31, 2009

SELAMAT TINGGAL 2009........

Detik 2010 hampir tiba meninggalkan nostalgia 2009 bersama-sama dengan pelbagai kisah suka duka,pahit manis sepanjang tahun 2009.Pelbagai cerita menarik dalam kehidupan.Pelbagai memori indah yang tersimpan untuk dititip satu persatu,mengimbas kembali detik dan saat indah yang sukar dilupakan.Kenangan itu indah.Kenangan itu menarik.

Saat menarik bersama keluarga paling indah.Melihat wajah suami dan anak-anak yang sentiasa memastikan kehidupan dipenuhi dengan cerita-cerita indah,menarik yang membahagiakan keluarga.Harapan saya, agar tahun 2010 terus bersinar bersama dengan iringan doa agar kebahagian akan terus berkekalan.Kemesraan akan terus terjalin.Kasih sayang akan terus berpanjangan.Syukur di atas kenikmatan yang Allah berikan kepada keluarga kami.

Saat 2010 bakal dilalui dengan meninggalkan kenangan 2009.Pelbagai kenangan sedih,duka dilalui.Kenangan bersama bapa saudara yang meninggalkan kami.Pemergiaan yang tidak disangka tapi Allah lebih menyayanginya.Tiada lagi gelak tawa.Tiada lagi lawak cerianya.Hanya kenangan yang tinggal.Redha dengan pemergiaannya.Al Fatihah.

Saat indah bersama-sama dengan rakan seperjuangan.Meneruskan misi untuk bangkit bersama-sama dengan azam yang tersemat di hati agar 2010 memberikan sinar cahaya yang lebih cemerlang.

Kepada teman seperjuangan yang bersama-sama di USM,kalian tetap segar dalam ingatan.Tahniah,kerana hasrat dan impian untuk memiliki apa yang selama ini diidamkan telah tercapai.Ayuh.....teruskan lagi perjuangan kalian.Masih belum terlambat.

Kepada emak dan ayah, thanks kerana selalu melihat anak emak dan ayah yang sibuk.Thanks kerana sentiasa membantu kami menguruskan anak-anak.Jasa dan pengorbananmu tetap diingat.

Kepada suami,thanks kerana memberikan kerjasama kepada isteri.Mengeluarkan cetusan idea bersama-sama malah memahami akan kesibukkan isteri.Tiada rungutan didengari hanya senyuman dilemparkan setiap kali menjemput isteri yang pulang lewat.Thanks.

Kepada anak-anak, thanks memahami kesibukkan mama.Pastinya mama sentiasa mendoakan untuk kalian.

Kepada teman seperjuang, thanks kerana sentiasa memberikan kerjasama dalam menjalankan tugas.

Pena Kasih:Kenangan itu indah.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails