Sunday, December 13, 2009

JALINAN RAKYAT-SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG


Program yang dianjur oleh UMNO Bahagian Segamat, Sekijang dan Labis ini berlangsung di Dewan Serbaguna Majlis Daerah Labis yang dirasmikan oleh Datuk Sulaiman Taha.Buat pertama kalinya saya menghadiri program seumpama ini kerana ingin mengetahui dengan lebih lanjut apakah yang dimaksudkan dengan Jalinan Rakyat dan intipati yang terkandung dalam program tersebut.
Selepas itu,kami diberi penerangan tentang pengertian jalinan rakyat yang lebih menjurus kepada persiapan gerak kerja untuk menghadapi pilihanraya akan datang.
Actually, I can't exstand too long to hear a talk from Senator Sharifah Azizah Syed Zain.Nearly one hour saya dengar ceramah daripada beliau dan mengambil keputusan balik awal apabila sampai ke slot yang kedua.Perjalanan pergi dengan menaiki bas dan balik saya meminta ayah mengambil kami kerana saya tidak menunggu sehingga slot ke 2.

Pena Kasih:Cuti peluang saya bercampur dengan orang luar.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails