Wednesday, December 16, 2009

ADAKAH IA MENGUJI KESABARAN........

Petang tadi, bergegas ke sekolah.Menyiapkan kerja dan seterusnya menerima kerja baru yang sepatutnya diisi oleh HM.Hendak tak hendak, saya terpaksa menerima juga tugasan tersebut walaupun yang mendengar taklimat bukan saya.Sampai sahaja sehingga jam 6.00 petang tiada langsung saya berehat sebaliknya terus mengadap kerja yang semakin banyak dan membebankan saya.Adakah ianya menguji kesabaran saya......................
HM hanya meletakkan maklumat di atas meja.Semuanya perlu saya buat sedangkan selama ini saya telah menyiapkan dan hanya perlu isi dan online sahaja.Masih juga memerlukan saya untuk mengisi semua maklumat.
Peringkat awal saya kecewa kerana semua maklumat yang diberikan tidak boleh untuk di online.So, I called others school HM and get some information from him.After that, i can do my work and its take a short time to finish it.So happy.If not, saya rasakan ia sesuatu yang membebankan dan menyusahkan saya sehingga waktu senggang saya tiada.Malah, anak-anak merungut kerana terlalu banyak menghabiskan masa di sekolah.Oh....saya terlupa yang mereka juga memerlukan perhatian daripada saya.Kasihan anak-anak kerana kesibukan ibunya.
At the same time audit from KPM and JPN datang ke sekolah jam 5.30 petang.Berjumpa dengan HM.

Pena Kasih: Setiap individu diuji kesabarannya oleh Allah.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails