Tuesday, December 22, 2009

MENJELANG PERTEMUAN PERTAMA

Pertemuan pertama kami setelah hampir sebulan lebih bercuti akan bermula mulai 28.12.2009(Isnin) ini.Ikutkan esok adalah mesyuarat pertama tetapi disebabkan boss tiada kerana menghadiri mesyuart e-kasih dan saya terpaksa attend meeting di PPD esok menggantikan boss yang ke Pagoh atas urusan tersebut.Justeru, setelah perbincangan diadakan,maka kami bersepakat untuk mengadakan pertemuan pada 28.12.2009.
Hari ini, saya menyiapkan sedikit lagi maklumat yang perlu disampaikan kepada semua guru terutama berkaitan dengan takwim tahunan sekolah .Alhamdulillah, setelah semua maklumat diperolehi daripada PPD, akhirnya semua kerja dapat dibereskan.Terima kasih kepada Ekin yang sentiasa ada di sekolah bersama-sama membantu saya menyiapkan segala program untuk semua guru.Thanks Ekin.Juga kepada PAP saya yang sentiasa membantu saya terutama bahan-bahan yang perlu difotostatkan untuk diedarkan kepada semua guru pada hari tersebut.
Kami bekerja dari pukul 9.00 pagi sehingga jam 5.30 petang.Perut sudah mula berbunyi menandakan time untuk makan telah tiba.Akhirnya untuk mengalas perut, kami membeli makanan dan minuman dan bersantai di pejabat.Yang penting kerja dapat dibereskan.
Untuk Kak Ana yang sentiasa memantau kami berdua dan tidak senang duduk mendengar kami sentiasa berada di sekolah menyiapkan kerja-kerja terakhir kami........katanya nak join esok pagi dan kami mengalu-alukan kedatangan Kak Ana ke sekolah.Terima kasih juga kepada Kak Ana yang merupakan salah seorang teraju sekolah yang sentiasa bersedia memberikan bantuan sekiranya diperlukan.
Esok,saya masih ke sekolah pada waktu pagi untuk bersama-sama meneliti beberapa maklumat yang mungkin akan dibentangkan oleh saya dalam perjumpaan pertama di PPD jam 2.30 petang.Memandangkan sekolah saya merupakan pengerusi panitia daerah bagi mata pelajaran Matematik so,saya perlu bersedia dengan maklumat tersebut.Mudah-mudahan Allah permudahkan urusan saya.Untuk mesyuarat guru pertama yang akan diadakan pada hari Isnin depan, saya tidak dapat bersama mereka kerana akan menghadiri satu lagi perjumpaan bagi semua guru penolong kanan di SMK Agama.So, sudah tentu banyak info yang diperolehi untuk dikongsi sama dengan semua guru.Namun begitu, bagi memudahkan semua urusan, saya telah menyediakan draf bagi memudahkan boss dan semua GPK menyampaikan maklumat yang berkaitan dengan Kurikulum.Insya Allah,jadual waktu kelas dan individu serta buku takwim juga telah saya sedia dan akan diedarkan kepada semua guru pada hari berkenaan.

Pena Kasih: Semoga tahun 2010, semua guru berazam dan bersemangat dalam merealisasikan hasrat semua pihak bagi melahirkan modal insan yang berguna.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails