Thursday, December 24, 2009

MESYUARAT PENGURUSAN



Mesyuarat pengurusan sebelum mesyuarat guru telah diadakan pada hari ini.Pelbagai isu atau perkara yang diperbincangkan sebelum dibawa bersama ke mesyuarat guru pada hari Isnin ini.Mesyuarat yang bermula jam 9.00 pagi berjalan dengan lancar.Cikgu Ali yang telah sekian lama tidak ditemui turut hadir untuk bersama-sama mendengar beberapa taklimat daripada boss.Masih berupaya untuk hadir walaupun nampak jelas diwajahnya yang menunjukkan beliau masih tidak berapa sihat sepenuhnya.Disebabkan semangat tinggi yang ada pada dirinya, beliau hadir dan melihat sendiri segala maklumat kokurikulum telah disiapkan dengan bantuan beberapa orang guru.Thanks to Ekin, Supian and Kak Ana yang always give help to us.
Saya yang tidak dapat turut serta pada hari Isnin telah menyiapkan segalanya untuk diedarkan dan telah memaklumkan kepada guru besar beberapa perkara yang perlu diberitahu kepada semua guru.Saya juga menyertakan surat makluman yang memudahkan untuk semua guru bertindak dalam bidang kurikulum.
Boss masih memerlukan saya untuk bercakap dengan semua guru dan beliau telah mengarah saya mengambil bahagian pada hari Selasa yang berkaitan dengan post-mortem peperiksaan UPSR 2009 dan juga program-program untuk tahun hadapan.InsyaAllah saya akan bentangkan pada hari tersebut.

Pena Kasih:Selamat bersidang kepada semua guru SKCC pada 28.12.2009 and welcome to Pn Lim Su Wan .


No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails