Saturday, July 29, 2017

BLOG YANG TELAH LAMA BERSARANG

Minat menulis memang tidak dinafikan tapi kekangan masa membuatkan aku terpaksa memilih yang penting dahulu.Berkali-kali blog dibuka tetapi setiap kali aku hendak menulis aku terlupa pwnya membuat aku kehilangan idea untuk menulis.

Namun,hari ini aku gagahi juga untuk menulis setelah aku godam mana yang patut dan akhirnya blog aku boleh dibuka untuk aku meneruskan misi penulisanku.

Memang sukar sebenarnya untuk memulakan penulisan apatah lagi bila lama jari jemari dan minda ku tidak diasah.....bukan mudah.InsyaAllah aku akan cuba mengembalikan semangat dan idea aku.Rindu untuk meneruskan penulisan agar dapat ditatap oleh mereka yang menjengah ke blog aku.

Walaupun aku bukanlah penulis yang pandai dengan permainan kata-kata tetapi tujuan aku satu agar minda aku sentiasa diasah.

Ingin ku catatkan memori ini agar suatu hari nanti akan menjadi tatapan mereka yang merindui aku.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails