Friday, December 31, 2010

SELAMAT TINGGAL 2010

Sudah hampir ke penghujung 2010,bakal timbul 2011.Menanti saat dan detiknya.Pelbagai nostalgia sepanjang 2010 yang ditinggalkan.Ada cerita suka duka yang tersorot di tahun 2010.Mengimbau kembali mengenang segalanya .Masih segar saat-saat manis itu.Alhamdulillah, bersyukur kepada Allah, kerana masih berupaya untuk bersama-sama pada tahun 2010.

Semoga perjalanan hidup dalam tahun baru ini akan lebih bermakna bersama-sama keluarga tersayang.Semoga amal ibadat dapat dipertingkatkan lagi,InsyaAllah.



Hari ini, anak perempuan kami kembali semula ke bumi Perlis.Perjalanan ke utara sudah tentu amat jauh dan memenatkan tapi demi meneruskan pengajiannya, kami redha.Dia berjanji kepada kami akan terus belajar dengan lebih bersungguh-sungguh lagi.Mama sentiasa mendoakan anak-anak mama.Tahniah atas pencapaian keputusan peperiksaan baru-baru ini.

Hampir satu bulan lebih berada di kampung, sudah tentu banyak kenangan yang akan dikenangkan sewaktu berjauhan nanti.Namun, kecanggihan teknologi membolehkan kami sentiasa berinterkasi antara satu sama lain.






Sempena cuti umum pada hari ini, hubby mengajak kami ke Melaka.Membeli buku-buku dan peralatan tulis anak lelaki pula.Bila dah jumpa kedai buku,kegilaan pada buku-buku berbentuk ilmiah memang tidak dapat dilarikan.Banyak juga yang kami beli.

Lama juga kami berada di Melaka.Hubby meninggalkan saya di Tesco sementara dia dan anak lelaki bersolat di Masjid Al-Azim Melaka.Rambang mata melihat 'sale' sana dan sini.

Pena Kasih :Semoga tahun ini akan lebih bermakna lagi..............

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails