Monday, December 27, 2010

PERJUMPAAN PERTAMA BERSAMA GURU




Selamat datang ke mesyuarat guru kali pertama....15 orang guru sahaja.Namun,walaupun bilangan guru sedikit tapi dapat melaksanakan program dengan baik sekali.

Hampir satu bulan lebih bercuti, alhamdulillah, hari ini semuanya berkumpul dalam suasana ceria.Bersemangat dan menepati masa.Semoga segala aktiviti 2010 akan dijadikan panduan kepada kita dan seterusnya menapak dengan satu azam dan semangat yang baru.

Majlis dimulakan dengan ucapan guru besar penuh semangat sambil membawa berita baik untuk sekolah .Apabila diberi peluang bercakap, sudah tentu banyak perkara yang hendak disampaikan kepada semua warga SKCC agar setiap maklumat yang diperolehi tidak tertinggal.

Kemudian,kami berhenti rehat untuk menikmati jamuan sebelum menyambung balik mesyuarat yang diketuai oleh saya.Saya tidak mengambil masa yang lama dan meleret-leret kerana segalanya telah saya catatkan dan memudahkan untuk tindakan semua guru.Sekiranya ada penambahbaikan akan kami sama-sama bincang.Namun, tahniah dan syabas kerada semua guru yang sama-sama melonjakkan nama sekolah .Seterusnya, saya mengambil kesempatan mengucapkan terima kasih kepada semua guru yang membantu dan memberikan komitmen yang baik sepanjang saya menjalankan tugas-tugas pentadbiran.Hanya satu saja yang saya pegang, apa-apa yang kita buat semuanya untuk meningkatkan kecemerlangan sekolah di samping memenuhi hasrat ibu bapa yang ingin melihat kejayaan anak-anak mereka.

Kemudian, HEM yang diketuai oleh Pn Norhayati telah membincangkan beberapa perkara berkaitan dengan programnya.Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar.

Esok pula, mesyuarat ko-kurikulum dan panitia mata pelajaran akan dijalankan.Semuanya telah dirancang dengan baik demi kecemerlangan anak-anak didik.

PENA KASIH :Cuba untuk buat yang terbaik......namun kita hanya manusia yang ada kelemahannya.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails