Wednesday, December 29, 2010

LAWATAN AWAL TAHUN


Seperti biasa, lawatan awal tahun dari PPD bermula sejak minggu ini.Sekolah kami juga tidak ketinggalan dikunjungi oleh pihak-pihak tertentu bagi memastikan perjalanan awal tahun berjalan dengan lancar dan kelengkapan alatan perabot untuk kegunaan anak didik semuanya telah lengkap disediakan.

Seperti biasa,saya juga begitu sibuk mengemas kini segala maklumat untuk dipaparkan di papan kenyataan terutama berkaitan dengan kurikulum sekolah.Alhamdulillah, semuanya dapat saya laksanakan pada hari ini walaupun ada lagi yang perlu saya lakukan untuk memastikan semuanya beres.

Pengagihan fail keras dan fail induk serta segala info terkini telah juga saya 'settlekan' pada hari ini.

Lawatan PPD seramai 3 orang ke sekolah kami untuk mendapatkan maklumat berkaitan dengan hal persekolahan dan enrolmen murid juga telah diberikan kepada pihak tertentu agar akan ada tindak susulan untuk mengatasi masalah yang sekolah kami hadapi.

Saya bersama-sama dengan guru besar telah memberikan maklumat semua yang dikehendaki.

PENA KASIH :Akan ada kekurangannya..............

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails