Wednesday, December 8, 2010

BELAJAR LAGI...


Hari ini, setelah usai memasak, saya mengadap komputer sambil menyiapkan kerja-kerja yang tinggal 5 % lagi perlu diselesaikan.Bosan asyik menaip sahaja so, saya buka blog dan mengubahsuai sedikit sahaja tema warna dan perkataan .Just for fun only.

Belajar lagi tanpa jemu.Mencuba menekan itu dan ini akhirnya membuahkan sesuatu untuk kepuasan hati .Yang penting ia menghasilkan sesuatu yang menggembirakan hati saya.

Seronok juga kalau ada benda yang kita buat dan berhasil.Selama ini, saya bukanlah pakar dalam ict.Tapi sentiasa mencuba untuk mengetahui macamana sesuatu itu dihasilkan.

Husband tersenyum melihat keupayaan dan usaha saya untuk mencantikkan blog.Bukan apa,selama ini husband yang selalu buatkan tapi tidak menepati citarasa saya.Namun, terima kasih kerana selama ini, dia telah menghasilkan blog untuk saya sejak bulan Mac 2009.

Tidaklah menghabiskan masa dengan menulis dalam blog sahaja tapi masa luang selain membaca saya curi-curi menulis blog.Janji semua kerja beres dibuat tanpa ada rasa tidak puas hati di hatinya.

Kini saya masih berusaha untuk belajar lagi.......mencari dan mendapatkan maklumat dalam internet.

PENA KASIH :Tidak rugi belajar....................itulah pesanan lecturer kepada kami yang dah tua ni.


No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails