Saturday, December 18, 2010

KLUANG N BATU PAHAT

Minggu yang dikira agak sibuk buat diri saya.Rumah sepupu yang mengadakan majlis menyambut menantu perempuannya.Hampir seminggu saya ke rumahnya membantu apa yang patut.Walaupun hari hujan dan badan yang agak kurang selesa kerana demam,saya gagahi juga untuk membantu sepupu.Hari besarnya saya tidak dapat bersama kerana ke Kluang dan Batu Pahat memenuhi jemputan perkahwinan.Hampir seminggu saya demam tapi alhamdulillah,hari ini kesihatan bertambah baik.


Perjalanan kami ke Kluang berjalan dengan lancarnya.Bertolak dari Segamat,jam 9.00 pagi.Kami ke Taman Sri Lambak.Kami tidak lama di sana kerana akan ke Batu Pahat memenuhi undangan Abang Yusof.Sepanjang perjalanan,Haziq melayan Adif yang naik kereta kami.Tidak boleh langsung hilang pandangan kereta ayahnya.Menjerit-jerit memarahi kereta yang berada di depan kereta ayahnya.



Melayan karenah Adif yang menangis kerana terlalu 'excited' berjalan-jalan sehingga tidak sedar melangkah batu besar sehingga menyebabkan terjatuh.Kalau dah mula menangis sukar untuk dipujuk.


Kemudian, kami ke Batu Pahat.Seronok berjumpa dengan Kak Long dan Darwish.Dah besar Darwish tapi sukar untuk melihat wajahnya ketawa mahupun tersenyum.






Kemudian,kami mengambil peluang ke Batu Pahat Mall.Melayan karenah Adif,Apiz, Nini dan Alyn.Seronok melihat mereka bermain-bermain di situ.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails