Wednesday, December 29, 2010

TAHNIAH MALAYSIA


Tahniah untuk pasukan bola sepak Malaysia kerana akhirnya berjaya menewaskan Indonesia secara keseluruhannya walaupun tewas 2-1 di bumi Indonesia.Teruja betul hendak menonton perlawanan bola sepak walaupun selama ini saya memang kurang berminat untuk melihat aksi pemain bola sepak.Akhirnya jatuh hati setelah melihat perlawanan antara Malaysia dengan Vietnam sehingga mengheret saya untuk menonton perlawanan seterusnya.

Sengaja saya melapangkan masa pada hari ini bersama-sama dengan hubby dan anak-anak untuk memberikan sokongan kepada pemain bola sepak.Namun, saya percaya kegigihan dan kesungguhan jurulatih Malaysia iaitu Rajagopal memimpin pemain-pemain muda Malaysia harus diberikan pujian kerana kepercayaan penuh yang diberikan kepada pemain untuk beraksi dengan cemerlang dalam perlawanan bola sepak.Rata-rata usia mereka masih muda lagi dan insyaAllah,Malaysia mampu melakukan sesuatu dalam arena bola sepak.Syabas dan Tahniah Rajagopal kerana mampu memimpin dan menerajui pemain-pemain muda mencorak langkah dan digeruni pihak lawan.

Namun,pujian juga perlu diberikan kepada penjaga gol Malaysia iaitu Khairul Fahmi kerana sentiasa mengawasi pintu gol dari ditembusi pihak lawan walaupun pada malam ini beliau gagal menangkis bola.Penjaga gol yang cemerlang dan saya begitu tertarik dengan aksi yang ditunjukkan.Tangkapan bola yang begitu tangkas ,cekap dan kemas serta dapat mengawal keadaan ketika asakan demi asakan daripada pihak lawan.Tahniah!Fahmi......

PENA KASIH: Sudah mula tertarik dengan permainan bola sepak Malaysia


No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails