Friday, October 16, 2009

PANGGILAN....

Sewaktu di dapur semasa sibuk menolong emak mentua, menerima satu panggilan yang tidak dikenali nombor hpnya.Rupa-rupanya panggilan itu adalah daripada kawan Fatimah dan Fadzilah sewaktu di SK Batu Anam.Memang memeranjatkan kerana mengetahui nombor telefon saya.Rupa-rupanya dia(Noraini) dapat nombor telefon melalui blog saya.Mencari kawan-kawan lama.Alhamdulillah, dapat juga saya menemukan rakan-rakan mereka yang sudah lost contact beberapa tahun lalu.Sekurang-kurangnya dapat meneruskan tali silaratulrahim.

Memang saya ada menulis nama rakan saya iaitu Fatimah di blog dan berserta gambarnya sewaktu dia berkunjung ke rumah saya tahun lepas.Dapat juga saya mengenali kawan Fatimah dan fadzilah.Panggilan yang tidak diduga.Memaklumkan kepada suami dan dia mengenali Pn Noraini sewaktu di Batu Anam dahulu.

Pena Kasih: Syukur akhirnya pencarian Pn Noraini sudah ditemui...

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails