Friday, October 2, 2009

LAWATAN AHLI PARLIMEN SEGAMAT


Hari ini, ayah menerima kunjungan daripada ahli parlimen segamat yang juga merupakanMenteri Pembangunan Sumber Manusia,Datuk Subramaniam.Kunjungan yang telah dimaklumkan terlebih dahulu memudahkan emak membuat persiapan.

Saya tidak dapat bersama kerana kehadirannya waktu bekerja.Sudah dua kali YB hendak datang ke rumah ayah tetapi ketika itu ayah tiada di Segamat.Ke Kuantan dan juga Johor Bahru.Sibuk sungguh orang tua saya.

Namun, kali ini beliau datang bersama-sama dengan pembantunya.Kasihan emak, menyiapkan persiapan seorang diri.Anak saya terlebih dahulu telah membantu neneknya menyediakan kuih-muih sebelum ke sekolah.Kunjungan seorang wakil rakyat sedikit sebanyak mengeratkan perhubungan antara wakil rakyat dan anak buahnya.Mendengar rintihan dan keluhan penduduk kampung.Kunjungan yang tidak lama kerana hari Jumaat dan beliau memahami tugas ayah saya sebagai seorang imam yang perlu mengetuai sembahyang Jumaat.

Pena Kasih:Terima kasih di atas kunjungan YB ke rumah ayah saya.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails