Friday, October 2, 2009

BANTUAN


Bersama-sama dengan emak dan adik, saya telah pergi ke rumah seorang ibu tunggal di kampung kami.Emak ke sana untuk meninjau keadaan rumah ibu tunggal dan cuba untuk membantu ibu tersebut.Memang menyedihkan keadaan rumah yang bocor sana dan sini serta di makan anai-anai.Kami akan cuba untuk mengajukan bantuan kepada pihak tertentu.

Kadang-kadang saya dan emak sedaya upaya membantu mereka yang memerlukan pertolongan dan patut dibantu.Suami saya mengizinkan saya pergi bersama dengan emak.Sekurang-kurangnya dengan cara itulah kami dapat membantu mereka.

Kami juga sedaya upaya untuk membantu penduduk kampung yang kehidupannya perlu dibantu.Ayah selalu berbincang dengan saya bantuan-bantuan yang boleh diberikan kepada penduduk kampung.

Pena Kasih:Kadang-kadang suami perli......ma ni terlalu aktif di kampung.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails