Tuesday, June 16, 2009

TIUPAN SEMANGAT


Hari ini, satu taklimat audit akademik UPPM 2 bagi pelajar-pelajar UPSR telah diadakan di PPD.Taklimat yang disampaikan oleh Tn Haji Sazali yang membaca pencapaian peratus kelulusan sekurang-kurangnya memberi satu tiupan semangat kepada saya dan rakan-rakan lain.

Kami percaya yang sekolah-sekolah daerah Segamat mampu melakukan satu lonjakan bagi mencapai kejayaan yang cemerlang dalam peperiksaan UPSR.

Dalam pencapaian UPPM 2, SKCC telah berjaya mencapai peratus kelulusan yang agak baik.Sekalung tahniah diucapkan kepada guru-guru SKCC yang bertungkus lumus untuk memastikan yang SKCC berada di TOP 10.Saya percaya, guru-guru sekolah saya telah menjalankan tugas dengan baik dan penuh bersemangat.Mereka mempunyai satu team yang bergerak seiring bagi memastikan sasaran yang telah ditetapkan akan tercapai.

Sentiasa meneliti setiap patah perkataan yang dilontarkan oleh Tn Hj Sazali bagi memastikan sekolah-sekolah daerah Segamat terus cemerlang dalam bidang akademik.

Pena kasih:Sentiasa percaya kepada kemampuan guru-guru SKCC.Sentiasa berdoa kepada Allah agar setiap apa yang dilakukan mendapat keberkatan daripadaNYA.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails