Monday, June 1, 2009

PENAPIS BIO AURA

Teruja untuk membeli penapis walaupun sebelum ini agar sukar untuk meyakinkan diri ini.Setelah menggunakan airnya ternyata bio aura mempunyai keistimewaannya yang tersendiri.
Sebelum ini, saya memang menghadapi masalah sakit di tapak kaki sebaik sahaja bangun dari tidur.Mulalah terinjut-injut kaki menahan sakit.Alhamdulillah setelah diperkenalkan dengan penapis ini, sakit kaki hilang begitu sahaja.Kecergasan badan jelas nampak.

Permulaan minum air ini, peluh berjurai-jurai keluar.Sekarang semuanya o.k.Anak lelaki dan perempuan yang selama ini agak sukar untuk minum air masak sudah mula menjinakkan diri dengan air tapisan bio aura.Ternyata seisi keluarga kami gembira menikmati air tersebut.

Malah suami memaklumkan kepada saya yang sakit kepalanya sudah hilang setelah meminum air tersebut.Sekarang saya telah meminta ayah dan ibu menggunakan air tersebut dan cuba tinggalkan air jenama sukida yang menjadi minuman harian mereka....................nampaknya ayah telah memberikan respon yang baik setelah meminum air tersebut.

Pena kasih: Tidak rugi membeli tapisan bio aura walaupun harganya RM2080.00 dan bayaran secara ansuran dibolehkan sebanyak RM100.00 sebulan.Kesihatan seisi keluarga diutamakan walaupun baru sekarang terbuka hati untuk menggunakan air tersebut walaupun sebelum ini pelbagai jenama tapisan diperkenalkan.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails