Saturday, October 30, 2010

JEMPUTAN


Menjelang cuti persekolahan,kita memang tidak dapat lari untuk menerima jemputan sama ada dekat mahupun jauh.Undangan untuk majlis perkahwinan dan bacaan Yassin memang sudah memenuhi agenda cuti sekolah.Setiap minggu dipenuhi dengan undangan tersebut.

Saya juga tidak terkecuali memenuhi hajat tersebut.Jika saya tidak ada kelas pada hari Sabtu dan Ahad bolehlah saya memenuhi jemputan itu.Jika tidak saya terpaksa akur kepada keadaan .

List down semua jemputan agar tidak terlepas pandang.Kadang-kadang satu hari sampai 3 atau 4 jemputan.Tidak tahu yang mana satu hendak pergi.Bukan makan menjadi agenda utama tetapi pertalian sillaturahim untuk yang saya utamakan.

Minggu depan sahaja sudah ada 3 undangan yang dekat dan jauh.InsyaAllah kami akan pergi ke JB untuk memenuhi undangan Cikgu Rizal sehabis hubby mengawasi peperiksaan.Biarpun lambat tapi kami akan pergi.Cuma kami agak terkilan kerana tidak dapat memenuhi undangan perkahwinan Hanim kerana saya terbabit dengan peperiksaan.Apa-apa pun saya doakan Hanim gembira dan bahagia disamping orang tersayang.Baca entry Hanim.........nampaknya hari-hari bahagia Hanim hampir tiba.Sudah tentu pelbagai persoalan timbul di fikirannya.Tahniah Hanim!.

PENA KASIH:Selamat Pengantin Baru buat Zizul dan Hanim.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails