Friday, October 29, 2010

MASIH SEGAR


Pencarian yang tiada kesudahan.Memastikan kakak Zah yang bersama sewaktu di MPKI ditemui dan akhirnya terjawab.Terima kasih FB kerana menemukan saya dengan Kak Zah yang telah sekian lama tidak mendengar khabar berita.Saya tidak pernah jemu untuk mencari nama tersebut.Setelah hampir 19 tahun saya menunggu perkhabaran daripadanya sehinggalah pada minggu ini semuanya terjawab.Masih seperti dahulu..............Terima kasih Kak Zah walaupun kita hanya bertemu di alam maya tetapi sudah cukup untuk saya melepaskan rindu pada Kak Zah.

Kami pernah duduk bersama sepanjang berada di MPKI.Walaupun tidak lama tetapi sudah cukup untuk kami mengenali antara satu sama.Sama kelas.Suka duka tetap menjadi kenangan kami.Pratikum dan ROS tetap berdua.Kenangan itu amat manis sekali.

Melalui anaknya,kami bermesej dan anaknya memaklumkan ayahnya telah menemui Ilahi 10 tahun yang lalu.Al-Fatihah.Seingat saya kak Zah merupakan seorang yang tabah dan kuat semangat.

PENA KASIH:Dari kejauhan saya tetap merindui Kak Zah.


No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails