Tuesday, October 26, 2010

LANCAR

Emmm........seronok melihat wajah-wajah anak-anak murid semasa menerima soalan peperiksaan.Ada yang berubah.......tersenyum dan pelbagai reaksi yang ditunjukkan.Ada yang bersahaja saja.Mungkin pada mereka begitu mudah........

Alhamdulillah, perjalanan peperiksaan pada hari ini berjalan dengan lancar.Seawal pagi saya datang dan memastikan semua soalan dikeluarkan mengikut jadual waktu yang telah disediakan.
Sebanyak 4 kertas dijawab pada hari ini.........senangkan kalau anda baca.

Selesai sudah saya menanda soalan peperiksaan.Alhamdulillah........mereka mampu menjawab dengan baik.Kini , saya sedang menunggu kertas soalan sains.Semoga mereka dapat menjawab soalan seperti yang dikehendaki.Walaupun soalan dalam dwibahasa,murid-murid saya 'prefer' menjawab dalam bahasa Inggeris.

Semoga kalian berjaya dan mencapai pencapaian objektif saya pada tahun ini.Hopefully,semuanya dapat yang terbaik....Kualiti diutamakan.

PENA KASIH:Cikgu sentiasa mendoakan kalian.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails