Sunday, October 24, 2010

BERTEMU LAGI



Cikgu Fariz mewakili rakan-rakan menyampaikan cenderamata kepada Dr.Hj Mohd Anuar bin Abd Rahman.

Selesai sudah kelas untuk Pengurusan sekolah di bawah kelolaan Dr.Hj.Mohd Anuar bin Abd Rahman.Semoga ilmu yang dicurahkan dapat diaplikasikan di sekolah.Banyak ilmu yang diperolehi.

Kelas yang lebih banyak kepada berbincangan dan pembentangan ini membuka minda kami selama ini.Banyak perkara yang boleh dikongsi sama.Hari ini kumpulan saya membentangkan tajuk "Pengurusan Pengetahuan'.

Kelas yang terakhir untuk Pengurusan Sekolah ini begitu menarik sekali.Dari pengenalan pengurusan organisasi,The principal dan Pengurusan sekolah menjadikan banyak perkara yang dipelajari.Begitu menarik sekali............dari tidak tahu kepada tahu......

Kelas yang lebih kepada pembentangan dan juga kuiz memerlukan persediaan yang begitu rapi.Sekurang-kurangnya apabila disebut kita tahu.Banyak kepada pengurusan pihak atasan dan berkait rapat dengan tugas sebagai pentabdir.

Kumpulan kami yang terdiri daripada 38 orang guru ini tidak kira dari sekolah menengah dan rendah begitu bersemangat meneruskan perjuangan untuk mendapatkan ilmu.

Pena Kasih : Pembentangan membolehkan kita mudah ingat.............

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails