Thursday, October 14, 2010

PTK

Esok ada beberapa orang rakan saya yang akan menduduki PTK.Semoga Kak Yati dan Cikgu Maha dapat melakukan sesuatu yang terbaik untuk diri sendiri.
Tahun ini, saya tidak mengambil PTK untuk kategori DGA 41.Mahu rileks sedikit.InsyaAllah pada tahun hadapan ,saya dan beberapa rakan akan menduduki PTK.

Selain penilaian prestasi yang dijalankan di peringkat sekolah, semua guru juga perlu menduduki PTK untuk memastikan agar berlaku anjakan gaji.Pada tahun ini, saya sememangnya belum bersedia lagi untuk mengambilnya.Kalau tidak.......susah juga ya.Dengan persediaan untuk presentation lagi serta kerja-kerja kursus yang perlu disiapkan.

Persediaan yang rapi amat perlu jika kita hendak mengambil sesuatu peperiksaan.Adik saya juga pada tahun ini tidak mengambilnya kerana belum bersedia.

Pena Kasih:Mendoakan agar semua rakan yang menduduki PTK dapat menjawab dengan tenang dan baik.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails