Sunday, October 17, 2010

PERSEDIAAN

Sebulan lebih lagi,saya akan menghadapi peperiksaan untuk pengajian saya.Perlu persediaan rapi agar saya tidak ketinggalan.Bukan apa, sejak awal lagi saya sebenarnya masih kabur dan terawang-awang lagi.Baru-baru inilah sudah nampak jalan dan keperluan yang perlu saya lakukan.Banyak buku dan bahan-bahan telah di'fotostat' bagi memudahkan saya membuat ulangkaji.

Kini tarikh peperiksaan telah saya perolehi........24 November dan 28 November.Nampak gayanya,hasrat untuk menghadiri perkahwinan Hanim tidak kesampaian.Awal-awal dan mesej kat husband memaklumkan tarikh tersebut.Hendak buat macamana..............Bila dah belajar banyak yang perlu dikorbankan buat seketika.


Chatting ngan Shidah





Shidah with her new husband...........Congratulations.



Gembira kerana setelah sekian lama tidak bertemu dengan Shidah, akhirnya dapat dijejaki melalui FB.Biasalah banyak cerita yang diperolehi.Sedih, suka semuanya ada.Macam-macam info yang diperolehi.Semoga Shidah tabah menghadapi kehidupan yang mendatang.

Setiap hari apabila nampak saya 'online',kami saling sapa menyapa.Dia masih ingatkan saya kerana pernah berjumpa beberapa tahun dahulu.Itu dahulu kini sudah lain.Apa-apa pun, tahniah Shidah.Semoga kebahagiaan akan tetap bersamamu.





Pena Kasih:Suka tengok orang bahagia.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails