Thursday, March 31, 2011

SEPI

Menyepi seketika buat sementara waktu untuk berblogger.Bukan tiada idea sebenarnya tapi kekangan masa untuk saya menulis dek kerana kepenatan yang tidak terhingga.Terlalu banyak sebenarnya kekangan itu sehingga tidak punya masa untuk saya menulis.Terasa ada sesuatu yang tidak puas di hati ini.Ya............rutin saya sebenarnya untuk menulis.

Banyak yang perlu saya persiapkan dan menghadiri taklimat serta membereskan kerja-kerja untuk dipantau pada minggu hadapan.Mesyuarat PIBG yang diadakan pada minggu ini juga telah menyebabkan sedikit sebanyak mengganggu diri ini.Saja-saja untuk menyibukkan diri.......

Buat kali pertamanya pada tahun ini, saya tidak bersama-sama dalam mesyuarat PIBG.Bukan untuk mengelakkan diri tetapi tuntutan kerja lain yang memerlukan saya bersama-sama untuk mendapatkan kepastian.Menggantikan bos disaat akhir...............sekurang-kurangnya saya mempelajari sesuatu.Tapi sebenarnya pembelajaran saya bersama-sama rakan master pada semester pertama menjadikan saya lebih berani dalam memberikan pandangan .Kalau dahulu kurang berkeyakinan diri tapi kini alhamdulillah, saya banyak belajar sebenarnya.

PENA KASIH : Agar ianya tidak terus sepi dalam berblogger............



No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails