Tuesday, March 15, 2011

NASI DAGANG


Selesai memasak, saya meneruskan operasi menyiapkan kerja-kerja sekolah saya yang terbengakalai semalam.Terbengkalai kerana keletihan menghadap komputer .Banyak rupanya kerja yang perlu dibereskan walaupun saya rasa banyak yang telah saya buat tapi masih ada lagi yang perlu dilaksanakan apabila membaca pelbagai surat yang diterima..............tiada cuti walapun boss meminta saya menggantikan tempatnya ke mesyuarat ABM yang telah saya pergi dahulu tapi saya tidak mahu pergi kerana perkara yang sama telah saya lalui.Sepatutnya GB yang pergi tapi segala maklumat telah saya siapkan .Just untuk dia menghadirikan diri sahaja.........pandai juga saya mengelakkan diri untuk pergi.Berehat di rumah sambil menyiapkan kerja.

Kemudian, my son memaklumkan kepada saya ada one lady datang ke rumah saya dan ingin berjumpa dengan saya.Kebetulan saya berada di bilik mandi.Rupa-rupanya dia menghantar nasi dagang untuk kami sekeluarga.Terima kasih kerana bersusah payah menghantar nasi dagang ke rumah kami.Maybe hubby minat dengan nasi dagang berlaukkan ikan tongkol.Saya memang kurang minat dengan nasi dagang tapi hendak juga cuba merasanya.Nampak macam sedap aja.................

Mungkin ini rezeki kami dan buat pertama kali kami akan merasa masakan nasi dagang.Walaupun selama ini , ada yang mengatakan nasi dagang memang sedap tapi saya tidak pernah merasainya lagi.Thanks to emak Fatimah............

PENA KASIH :Actually it's quite hard to find nasi dagang with gulai ikan tongkol

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails