Saturday, March 5, 2011

JALAN-JALAN(2)


Sudah lama sebenarnya tidak meluangkan masa untuk berjalan-jalan.Hujung minggu yang penuh dengan program membuatkan saya melupakan sejenak hasrat untuk berjalan-jalan,melapangkan fikiran.

Hari ini, bersama dengan husband,Ani and her family, kami ke Simpang Renggam menghadiri majlis perkahwinan anak Ustaz Sabri yang pernah tinggal bersama MIL di Batu Anam.Alhamdulillah,cuaca yang cerah dan tempat yang mudah dicari,kami selamat sampai lebih kurang pukul 1.30 petang.Kami tidak lama di sana.

Kali ini, Adif pula buat hal..........ada sahaja yang tidak kena dengannya.Mungin mengantuk agaknya.

Selepas itu, masing-masing membawa haluan sendiri.Kami sekeluarga ke Batu Pahat.Rasanya dah lama juga tidak ke sana.Tempat menarik dan banyak pilihan.Macam-macam dibeli.....mengerling juga husband tengok saya membeli barang.Bukan selalu.Ada tawaran belilah.....

Kemudian, saya begitu tertarik mendengar 'sentimental song' yang dialunkan oleh Manuel rios dengan menggunakan 'flute'.Lama juga saya di situ.just untuk mendengar muzik tersebut.Kemudian, saya tinggalkan tempat tersebut untuk membeli barangan lain.Setelah selesai shopping, saya singgah semula di tempat tersebut dengan hasrat untuk berjumpa beliau dan juga bergambar.Tapi tidak kesampaian kerana beliau berehat sebentar untuk meneruskan sesi seterusnya jam 6.00 petang.Kemudian, husband sempat membeli CD tersebut dengan harga yang 'special' untuk kami kerana kebetulan his manager meminta saya menjaga tempatnya sekejap kerana beliau hendak ke 'toilet'.Atas rasa percaya, beliau kemudiannya menjual CD dengan harga yang 'special' itu.



PENA kASIH : Enjoy with his song.....

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails