Wednesday, March 23, 2011

KELETIHAN

Hari yang amat meletihkan saya.............dari pagi sehingga jam 6.30 petang berada di sekolah.Menyiapkan e-operasi bersama-sama dengan Ekin.Rasa nak termuntah melihat data-data hinggakan mata dan kepala kesakitan.Dah tak boleh lagi rasanya untuk menyiapkan kerja-kerja tapi menemanii Ekin yang hendak menyiapkan kerja-kerja tersebut.Saya buat separuh dan disambung oleh Ekin walaupun laptop saya menghadapi sedikit masalah.

Menghabiskan masa di sekolah kerana hubby tiada pada hari ini,ke Melaka.My son dah menelefon mengatakan lapar...........ala kasihan anak mama.
Balik saya terus menyediakan makanan untuk my son.Masakan yang simple tapi mengenyangkannya.Sementara menunggu hubby pulang, saya meneruskan masakan saya.Memang meletihkan.....................terlalu letih.Sempat juga saya menyelia buku tulis yang diserahkan oleh guru kepada saya sambil meninjau e-operasi.Bila rasa bosan,saya buat kerja penyeliaan buku.But thanks to Ekin kerana membantu menyiapkan semua data tersebut.


PENA KASIH : Keletihan terubat apabila hubby membelikan sesuatu untuk saya...........thanks, Ayang.


No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails