Thursday, March 19, 2009

BEREHAT

Niat di hati untuk pergi ke sekolah pada hari ini.Tetapi disebabkan kesihatan kurang mengizinkan saya mengambil keputusan untuk berehat sahaja di rumah.Dalam keadaan yang tidak mengizinkan saya bersama-sama Haziq mengemas rumah.Alhamdulillah semuanya nampak bersih.

..................saya juga bertuah kerana mempunyai suami yang mementingkan kebersihan dan kekemasan kawasan rumah.Jika tiada kesempatan mengemas rumah,biasanya Haziq dan ayahnya akan menguruskan semua itu.

Hari ini saya memang betul-betul berehat.Kadang-kadang kita tidak sedar akan kepentingan berehat.Emak saya selalu menasihatkan saya supaya mengutamakan kesihatan dan jangan terlalu memikirkan soal kerja.Setiap hari Sabtu,saya akan ke kelas tuisyen mengajar murid-murid tahun 2 & 3...................kadang-kadang jadual terlalu padat....................mana masa rehat, mana masa untuk bersantai dengan family............rasa bersalah kepada family terasa kerana mereka juga memerlukan perhatian daripada kita............................tapi apa boleh buat.......

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails