Sunday, March 22, 2009

BATUK

Sudah dua bulan lebih saya mengalami batuk yang berpanjangan.Sebut sahaja klinik mana,sudah semua saya pergi...............suami dan emak agak risau dengan batuk yang saya alami.Kadang-kadang sampai muntah dibuatnya.

Kalau dulu, saya tidak bisa dapat tidur malam akibat gangguan batuk.
Tapi kini alhamdulillah, saya dapat tidur dan yang menjadi masalahnya batuk itu dialami pula pada waktu siang.Sedikit sebanyak menggangu keselesaan saya untuk mengajar anak-anak murid.Kadang-kadang saya terpaksa memberi latihan bertulis kepada anak-anak murid dan mereka memahami masalah saya.Bercakap sedikit tapi batuk berpanjangan.

Cuma saya bersyukur kerana walaupun saya batuk tapi saya tidak mempunyai masalah pernafasan.Jika tidak takut juga kerana ia mungkin berkaitan dengan masalah paru-paru.
Setakat ini, apabila membuat pemeriksaan doktor,doktor mengesahkan yang saya tidak mempunyai masalah paru-paru.Alhamdulillah, mungkin saya ni tidak berpantang...................makan apa saja.Selalu dileteri suami agar menjaga pemakanan jika hendak sihat cepat.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails