Sunday, August 30, 2009

TIDAK RUGI MEMILIKI PENAPIS BIO AURA


Hari ini saya didatangi oleh seorang mak cik yang membeli penapis bio aura daripada saya.Beliau mengatakan bersyukur kerana memperkenalkan kepadanya penapis bio aura.Kalau dahulu badannya sentiasa sakit terutama di bahagian sendi-sendi tetapi kini alhamdulillah semuanya tiada lagi.

Ini saya akui sendiri, dahulu di bahagian tumit kaki saya memang sakit dan adakalanya agak sukar untuk saya berjalan.Tetapi setelah saya menggunakan air tersebut, alhamdulillah semuanya tiada masalah lagi.Dahulu saya memang tidak boleh langsung menyentuh apa jenis makanan yang berkacang tetapi kini saya boleh memakannya.Kalau dahulu, sendi di siku saya berasa nyilu tapi kini saya boleh memerah kain dan mengangkat barang.Kesakitan itu hilang dan saya tidak merasa sakit-sakit lagi.

Emak saya mengatakan sejak dia menggunakan air tersebut, kakinya yang sakit sudah hilang begitu juga dengan ayah saya.Baru-baru ini,ayah saya telah mengalami sakit kepala yang teramat sangat.Lalu emak mengambil air tersebut dan disapu pada kepala ayah.Serta merta sakit kepala ayah hilang dan ayah boleh bangun dan pergi ke bazar ramadhan.

Baru-baru ini, adik ipar suami dari Kuala Lumpur terus mencari suami untuk membeli penapis air tersebut. Dia tahu akan keberkesanannya.Beria-ia betul dia hendak memiliki penapis air tersebut dan dia berkata tidak rugi memiliki penapis air tersebut.
Bagi mereka yang badannya mengandungi asid yang banyak, apabila meminum air tersebut akan berpeluh dengan banyak sekali.Ia bertindak balas kepada asid yang ada dalam badan.Mereka juga akan demam dan kemudian akan terasa badan menjadi ringan.Anak saya sendiri mengakui akan kebaikan meminum air tersebut.Badan rasa tidak letih dan tidak sekali-kali dia merungut keletihan sejak berpuasa.

Setiap hari suami akan merendamkan kakinya dengan menggunakan air bio aura dan ternyata memang ada perubahan pada kaki setelah merendamnya.

Pena Kasih:kalau dahulu makan asam mangga mesti kaki terasa sakit kerana terlalu banyak asid di dalam badan tapi kini semuanya tidak menjadi masalah.Bersyukur teramat sangat kerana terbuka hati saya untuk memiliki air penapis tersebut walaupun sebelum ini banyak jenama yang diperkenalkan kepada saya.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails