Monday, August 17, 2009

RAPTAI


Hari ini sekolah begitu sibuk menjalani raptai untuk menyambut kehadiran Mother Anna(Sister).
Dikatakan datang dari Rom dan saya masih tidak mengetahui latar belakang tentang hal tersebut.
Sister Threesa ada menemui saya memaklumkan kehadiran Mother Anna yang akan ke SKCC pada 19 Ogos ini dan saya telah mengambil tindakan dengan memaklumkan kepada Guru Besar.
6 Tahun sekali mereka akan datang ke Malaysia dan akan melawat sekolah-sekolah mubaligh.

Pelbagai persiapan telah diadakan dan kebanyakannya berlatar belakang kebudayaan negara kita.
Saya telah diarahkan merakam foto dan mengambil video untuk sesi majlis tersebut.Guru Besar meminta saya mencari cenderamata untuk pelawat tersebut.Masih terfikir apakah cenderamata yang sesuai untuk pelawat tersebut.Berbincang dengan suami dan tiada respon.Memang sukar .


Pena kasih:Lebih menumpukan kepada anak murid yang akan menduduki UPSR .

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails