Wednesday, August 19, 2009

LEGA............


Semuanya sudah dilaksanakan seperti yang dirancangkan.Sambutan telah dibuat dan buat pertama kalinya Sister Anna hadir ke Malaysia.Terpesona melihat sambutan yang diberikan kepadanya.

Setiap persembahan yang dipersembahkan mempersonakan hatinya.Tergambar di wajahnya keseronokan melihat anak-anak didik tanpa mengira agama dan bangsa menunjukkan kebolehanan masing-masing.Lagu-lagu yang dipersembahkan adalah terdiri daripada lagu melayu dan Inggeris.Tersenyum melihat anak-anak murid mendendangkan lagu dalam bahasa Melayu...................tak faham tapi gelagat murid menggelikan hatinya.

Sebagai jurufoto dan v-cam diambil dari pelbagai sudut.Hampir satu jam beliau bersama-sama warga convent.Murid-murid mengucapkan selamat tinggal dengan mendendangkan lagu Gelang Si paku Gelang.Menggelikan hati apabila cikgu Ali mengambil kesempatan melepaskan kerinduannya untuk menyanyikan lagu tersebut dengan menggunakan mikrofon.Majlis berjalan lancar dan meriah.Esok akan diadakan majlis sambutan bulan Kemerdekaan.

Pena kasih: Terlalu banyak program untuk dijalankan dan apabila satu persatu program telah selesai, mulalah menarik nafas lega....................

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails