Sunday, January 9, 2011

MENU HARI MINGGU



Kalau diikutkan hati,kami telah bergerak ke JB semalam.Tapi disebabkan kami akan ke Kuala Lumpur pada hari Isnin dan kebetulan telah berjanji dengan Ah Liat untuk menyiapkan kerja menyodok tanah, hasrat terbatal.Malangnya cuaca yang kurang memuaskan menyebabkan Ah Liat tidak dapat menjalankan tugasnya.

Semalam,kami telah berjumpa dengan Pak Uteh untuk memintanya menanam benih-benih getah setelah kerja-kerja menyodok selesai.Kami bertekad....kali ini .Nampaknya dia bersetuju dan kami berharap dia dapat melaksanakan kerja-kerja dengan baik.

Bila hasrat hendak ke JB terbantut,akhirnya kami duduk sahaja di rumah menghabiskan masa mengemas rumah dan memasak.Hari ini hidangan tengah hari saya untuk hubby and my son ialah sotong masak lemak cili padi, terung goreng, ayam goreng dan tempe.Ringkas dan nampaknya mereka begitu selera sekali makan.

Walaupun setiap hari, saya memasak untuk mereka tapi biasanya hari minggu saya akan masak lebih sedikit dan mengikut selera mereka.Menunaikan permintaan mereka.

PENA KASIH :Seronok melihat orang-orang tersayang makan dengan selera....

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails