Monday, January 10, 2011

JALAN-JALAN KE I CITY



Milah........ajak sekali berposing....suka Milah.


Tiga hero sentiasa mengiringi boss..............manjanya

Sempat bergambar lagi............kenangan bukan untuk menunjuk-nunjuk...



Suasana yang begitu menarik sekali.

Sempena percutian hari Hol khas untuk negeri Johor, kami telah bersepakat untuk mengunjungi emak Along yang kini berada di rumahnya.Sudah lama kami tidak bertemu dengannya dan peluang ini kami ambil untuk bersama-sama dengannya.

Sebelum kami sampai ke rumahnya, kami telah bersepakat untuk ke ICity yang merupakan salah satu tempat menarik yang terletak di Shah Alam.Tempat yang dipenuhi dengan cahaya kemilau lampu begitu menarik sekali.Teruja untuk ke sana.Alhamdulillah,kami selamat sampai ke destinasi yang ditujui.Milah juga turut sama mengikuti kami.

Lama juga kami berada di situ.Apa lagi , kegilaan mengambil gambar itu dan ini.Walaupun, gambar tidak berapa terang kerana keadaan cahaya tapi saya tetap mengambilnya untuk tatapan saya dan kenang-kenangan.Very enjoy sehingga saya terlupa apa yang perlu dibuat setelah my boss menelefon saya ketika on the way menuju Shah Alam.

Seronok setelah seminggu sekolah,sekurang-kurangnya saya dapat merehatkan diri buat seketika walaupun sebenarnya banyak kerja yang perlu dibereskan.Kalau terlalu memikirkan kerja juga................ada baik dan buruknya.Sesekali merehatkan diri walaupun sehari bercuti.

PENA KASIH :Suka ketenangan dan kedamaian di waktu malam..

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails