Tuesday, January 18, 2011

LAMBAT

Kadang-kadang pelik juga dengan manusia ni....susah kalau kita balik lambat.Setiap kali saya balik lambat mesti ditanyanya.Bukan apa,sebelum saya meninggalkan rumah pun saya dah siapkan masakan untuk hubby dan anak lelaki.Lagi malam dah masakkan untuk mereka berdua kerana saya perlu menyiapkan kerja-kerja terutama mengemas kini fail-fail untuk semakan diri sendiri.

Biasanya,kalau lambat saya akan kunci pintu pejabat dan datang awal saya akan buka pintu pejabat dan bilik saya.Saya tidak berkira langsung dengan kerja-kerja yang remeh itu.Janji saya siapkan kerja-kerja .Lagi pun saya minta keizinan suami untuk balik sekolah lambat dan alhamdulillah suami izinkan saya menyiapkan kerja-kerja di sekolah.Malam bersama keluarga.

Hampir 5.30 petang, saya berada di sekolah dan kemudian hubby mengambil saya untuk ke hospital melawat orang kampung.Lama juga saya berada di hospital.Saya doakan mereka cepat sembuh dan nampaknya mereka tidak sabar untuk pulang ke rumah.Meninggalkan perkarangan hospital jam 7.oo malam.

PENA KASIH :Yang penting kepuasan hati..............

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails