Saturday, January 9, 2010

TERJAH........



Gambar hiasan


Sebulan sekali pastinya saya akan melakukan 'facial'.Hari ini teruja betul hendak pergi melakukan 'facial 'tanpa membuat sebarang temu janji........sampai sahaja rupanya sudah ada 'customer'.So tunggu sekejap.

Kemudian,dimaklumkan bahawa ada seorang lagi 'customer'yang telah membuat temu janji terlebih dahulu sebelum saya yang tiada sebarang temu janji.So,beralahlah saya kerana menghormati temu janji yang telah dibuat.

Mungkin saya tersalah langkah pada hari ini.Cuma hari ini, saya rasakan agak 'free' sedikit dan mempunyai ruang untuk merehatkan wajah dengan'massage' yang sememangnya sudah hampir sebulan tidak melakukan 'facial'.Hendak tak hendak buat 'facial' sendiri sahajalah di rumah.

Hubby pun terperanjat kerana saya balik agak awal jika dibandingkan kebiasaan mengambil masa nearly 2 hours.Melihat wajah saya, hubby tahu yang saya 'frust' dan mengajak saya ke tempat lain.Namun, saya agak sukar untuk beralih tempat kerana ianya sudah menjadi kebiasaan kepada saya.Masih ada ruang lagi untuk saya melakukan 'facial' walaupun pada hari ini saya hampa.

Pena Kasih:Yang dahulu didahulukan.Yang kemudian perlu beralah.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails