Monday, January 18, 2010

KELAS TAMBAHAN

Usaha pihak sekolah untuk membantu murid-murid adalah satu usaha yang perlu diberi perhatian oleh ibu bapa.Kelas tambahan yang dijalankan pada pukul 1.30 petang dan berakhir jam 2.30 petang adalah untuk membantu mereka ke arah kecemerlangan dalam bidang akademik.Kelas yang dimulai dari tahun 4 sehingga 6 ini adalah salah satu program sekolah untuk memberi peluang kepada semua murid mengikutinya.

Kelas ini bermula pada minggu kedua lagi.Kehadiran mereka amat menggalakkan dan saya juga merupakan tenaga pengajar untuk kelas ini .Murid yang pernah saya ajar semasa di Tahun 3 dan kini saya hanya mengambil kelas tambahan sahaja.Seronok berjumpa dengan mereka dan mereka memahami apa yang saya inginkan sewaktu di kelas.Dalam jumlah yang kecil inilah, saya lebih rapat dan mendekati mereka serta melihat kelemahan mereka.

Pena Kasih:Sudah lama sebenarnya tidak mengajar tahap 2.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails