Monday, January 25, 2010

MINGGU PALING SIBUK.......








Minggu yang dianggap paling sibuk.Setiap petang,semua ketua panitia perlu menghadiri meeting panitia daerah buat kali pertama bagi sesi 2010.Nak mengemaskini fail-fail lagi dan dengan membuat ABM lagi.Wah.....wah sibuk sekali saya melihat guru-guru.Kasihan pun ada tapi apa boleh buat kerana itulah rutin kita setiap hari dan tahun.

Persiapan untuk majlis perjumpaan ibu bapa murid-murid tahun 6 yang akan diadakan pada hari Jumaat ini.Saya perlu membuat persiapan untuk slot saya iaitu paparan pencapaian UPSR dan program-program untuk murid-murid Tahun 6.Thanks kepada GPK HEM dan AJK yang turut sama dalam program ini.

Rasanya, semua guru sibuk.Hendak memantau guru-guru yang telah menjadi satu kewajipan kepada kami sebagai pentadbir.Semua guru telah diagihkan untuk dipantau mengikut tarikh yang ditetapkan.Apa-apapun semua guru adalah cemerlang.Mereka mampu melaksanakan tugas masing-masing.

Ada guru yang perlu ke luar daerah untuk kursus LINUS.Satu ilmu baru yang bertujuan untuk membantu murid-murid yang lemah dan seterusnya mengurangkan peratus buta huruf di kalangan pelajar di sekolah.

Pena Kasih:Sesibuk manapun guru mereka tahu tugas masing-masing.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails