Sunday, October 23, 2011

TETAMU ANAK




Along bersantai bersama Mila di kolam sambil melihat anak ikan keli....itu aja yang saya bela kerana ikan-ikan lain yang dibela habis dimakan oleh burung...So ikan keli aja yang tinggal .

Percutian selama seminggu dari IPG memberi peluang kepada Along untuk balik ke kampung.Kali ini ,Along balik bersama-sama dengan kawan sekelasnya from Sabah,Mila.Selamat datang ke Johor buat Mila.

Kepulangannya lebih awal iaitu pada 20 hb yang lalu ketika itu saya masih bekerja.Tapi mereka beruntung kerana rumah emak yang berhampiran dengan rumah kami tidak menjadikan masalah kepada saya apabila saya pergi bekerja.

Saya masih belum berkesempatan membawa mereka berjalan-jalan .Hari minggu yang sibuk dengan kerja-kerja mengecat dan InsyaAllah kami akan ke Kuala Lumpur pada hari Rabu ini.Berjalan bersama family.......

PENA KASIH : Sentiasa mengingatkan mereka untuk belajar walaupun exam masih lama lagi.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails