Sunday, October 16, 2011

INDAHNYA CIPTAAN TUHAN.....




Cantikkkkkkkkkkkkkkk.......tercetus dari mulut saya sewaktu melalui garaj rumah emak.Lalu saya dekati dan melihat sendiri akan keindahan ciptaan Allah.Tidak pernah saya melihat bunga ini apatlah mengetahui nama bunga ini.Puas saya 'search' kat internet untuk mendapatkan sebarang info berkaitan dengan bunga ini.Sehingga kini saya gagal.....

Kalau dilihat dari pokoknya yang hanya menjalar sahaja dan tinggi, memang tidak menarik tetapi apabila ia berbunga inilah hasilnya.
Ayah hanya mendapat benih pokok ini pun semasa dia ke Gemas.Seorang lelaki Cina telah memberikan sebatang pokok ini kepada ayah secara percuma.Lalu ayah biarkan pokok tersebut tumbuh begitu sahaja dan sehingga kini barulah ia berbunga.

Pena Kasih :Indahnya ciptaan Allah....

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails