Sunday, October 9, 2011

HARI TERAKHIR PERKHEMAHAN 2011


Menyampaikan hadiah kepada para pemenang secara berkumpulan.Tahniah!


Mewakili guru besar menyampaikan ucapan sempena Hari Perkhemahan

Semua pelajar berkumpul di ZOne English sebelum balik.....


Setelah tiga hari dua malam berada di sekolah,akhirnya pada hari ini sampai kepada kemuncaknya.Semua pelajar begitu ceria kerana ada di antara pelajar-pelajar yang tidak pernah bercenggang dengan kedua ibu bapa mereka.Apabila tiba dan saat untuk balik sudah tentulah mereka rasa tidak sabar lagi. Pagi lagi mereka telah bangun dan bersiap-siap mengemas barang-barang.

Namun begitu, sebelum mereka meninggalkan tapak perkhemahan beberapa peraturan perlu dipatuhi.Pagi lagi mereka telah dikerahkan untuk mengemaskan tempat khemah masing-masing dan juga bilik-bilik darjah yang menempatkan barangan mereka.

Alhamdulillah, setelah mengikuti beberapa aktiviti, rasa tanggungjawab dan juga keprihatinan mereka kepada tugas yang diberikan mengikut kumpulan dapat dilaksanakan dengan baik sekali.

Di akhir sesi perkhemahan, saya telah diberi peluang untuk berucap menggantikan guru besar yang tidak dapat hadir di saat akhir kerana ada urusan lain .Namun begitu, saya mewakili pentadbir sekolah merakamkan ucapan terima kasih kepada semua guru terutama AJK Kokurikulum kerana telah dapat menjalankan dan melaksanakan aktiviti yang dirancang dengan baik sekali.Apatah lagi bermalam di sekolah meninggalkan anak,suami dan isteri menuntut pengorbanan dan saling faham-memahami.Syabas dan tahniah juga kepada semua pelajar yang menyertai perkhemahan pada tahun ini.

PENA KASIH : Teringat di Jengka 4....seronok apabila tiba Hari Perkhemahan.Penduduknya saling bantu -membantu dan bekerjasama dengan guru-guru sekolah.....sungguh indah memori dahulu.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails