Monday, October 17, 2011

ILMU LAGI....


Sewaktu menunggu waktu melawat di HTAA tempoh hari, saya dan hubby terjumpa sebuah majalah bertajuk "Fardu Ain' dan kini bakal menjadi koleksi kami selain Solusi.Sudah sampai masanya untuk kita menambah ilmu yang berbentuk keagamaan.Bukan dikatakan alpa dengan soal ini tapi ada kalanya kita terleka kerana tuntutan keduniaan.Namun tidaklah sampai semuanya kita leka.Maksudnya di sinilah dari segi pembacaan kita dan penambahan ilmu.Mungkin majalah ini sudah lama berada di pasaran tetapi baru-baru ini sahaja saya terjumpa.

Isinya yang begitu padat dan menarik sekali........banyak info menarik boleh diperolehi malah majalah ini menjadi wadah saya di waktu 'free' semasa di sekolah.Itupun bila kerja-kerja hakiki telah saya habiskan.Santapan senggang saya......

Dari satu tajuk ke satu tajuk saya baca....memang begitu berkesan sekali info-infonya.Soal-jawab agama juga yang ada kalanya terlintas di fikiran kita boleh diperolehi di majalah ini.Jangan lepaskan peluang untuk memilikinya disamping menambah ilmu.

PENA KASIH :Selalu mendengar tazkirah daripada hubby......

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails