Sunday, February 6, 2011

SEMANGAT




Pagi lagi menerima panggilan telefon meminta saya ke sekolah kerana pihak kesihatan akan mengada semburan kepada sekolah-sekolah yang mengalami banjir.Kali ini, saya tidak dapat memenuhi permintaan tersebut sebaliknya saya meminta agar mengarahkan PAP ke sekolah.Saya hanya akan berada di sekolah jam 11.00 pagi.


Dalam perjalanan ke sekolah, husband menyuarakan pendapat untuk membelikan beberapa barang untuk memastikan bilik saya ceria.Tersenyum saya kerana masih ada yang sudi untuk menghulurkan bantuan di saat saya memerlukan itu semua.So happy.....thanks hubby.Hanya dia sahaja memahami situasi saya ketika ini.Sebenarnya, saya juga perlukan semangat untuk memulakan hari pertama persekolahan setelah ditimpa banjir.Saya juga ingin memastikan bilik saya kemas walaupun tidak sebaik bilik orang lain.

Kemudian, dia membawa saya ke sebuah kedai .Membeli tikar getah dan kain.Alhamdulillah,bilik saya nampak kemas.Kemudian, lebih kurang pukul 6.00 petang , saya kembali semula ke sekolah.Memasang langsir.Semangat untuk saya.

PENA KASIH: Semangat itu penting..............

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails