Thursday, February 3, 2011

KAMERA HP ROSAK

Kegilaan mengambil gambar menggunakan hp memberikan satu kepuasan hati pada diri saya dan kini saya juga berpuas hati kerana kerosakan kamera di hp itu.Setelah berpuluh koleksi gambar yang diambil menggunakan hp itu.Emmm..............bila sudah rosak termangu juga dibuatnya.Syukur juga saya mempunyai kamera digital yang mudah dibawa ke mana-mana.

Mungkin saya ganas menggunakannya?Oh tidak mungkin kerana sesuatu yang menjadi milik saya, saya akan gunakan dan jaga sebaik mungkin.sebab itu dan saya lebih suka berterus terang,saya memang tidak suka meminjam daripada sesiapa even daripada suami sendiri.Seboleh-bolehnya saya mengelak daripada meminjam daripada orang lain.Suami memang faham cara saya.Bila rosak, saya sendiri rasa puas hati kerana kerosakkan itu dari tangan saya sendiri dan milik saya sendiri.Namun ,thanks kepada suami kerana sememangnya dia menyediakan kamera untuk saya jika berlaku kerosakkan.Dia tahu kegilaan hobi isterinya ini.

Kawan-kawan pun ada yang faham cara saya....mereka hendak meminjam sesuatu daripada saya, saya akan beri tetapi untuk saya pinjam daripada orang, saya kena fikir dua tiga kali.Bukan selfish tapi saya lebih senang dan puas hati dengan milik saya sendiri.Kerosakkan akan saya tanggung sendiri.

Husband pun faham kerana dia tahu cara saya.Bila ia menjadi milik saya, saya akan jaga sebaik mungkin...

PENA KASIH:Thanks to husband kerana banyak yang dibelikan untuk saya..........tidak diminta tapi dia memahami kehendak saya.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails